Правильна продажна презентація — прямий шлях до збільшення конверсії. Сьогодні ми розповімо Вам про головні її складові.
Презентація клубу потенційному клієнту — один з найбільш важливих пунктів у продажній тактиці будь-якого фітнес-клубу. Така презентація дає зацікавленому відвідувачу уявлення про організацію тренувального процесу в клубі і його внутрішню культуру, що в результаті впливає на ухвалення рішення про покупку абонемента або членської картки.
Ось чому власник фітнес-клубу повинен бути впевнений, що його менеджери по продажах використовують кращі техніки, щоб збільшити конверсію. Тому далі ми обговоримо три ключових складових презентації: це оптимізація стилю, контенту і логіки презентації.
1. Стиль презентації
Щоб забезпечити послідовний досвід взаємодії потенційного клієнта з командою клубу, необхідно зосередити увагу співробітників на дотримання єдиного стилю в продажах. Дисципліна і розроблений підхід до стилю презентації допоможе зробити її послідовної і переконливою, дозволить персоналу клубу більш професійно спілкуватися з людьми, зацікавленими в послугах клубу, і конвертувати їх у клієнтів.
Ось три поради, які допоможуть колективу клубу добитися перерахованого вище:
2. Зміст презентації
Двадцять років тому Білл Гейтс писав, що "контент всьому голова" (дослівно: "content is king"). Коли справа доходить до створення ідеальної продажної презентації, ця цитата, безумовно, справедлива.
При проектуванні і розробці презентацій команда з продажу фітнес-клубу завжди повинна стежити за тим, щоб зміст сказаного/показаного потенційному клієнту постійно оновлювався, особливо що стосується структури цін, переваг і різних варіантів членства в клубі. Неактуальні ціни або застарілі членські програми — це головний стоп-кран для потенційних клієнтів.
- Клубний бренд
- Гармонійна кольорова палітра
- Елементи, що відображають сутність клубної культури
3. Логіка презентації
В кінцевому підсумку, вирішальним фактором успіху продажної презентації є її логіка. У своєму спілкуванні з потенційним клієнтом менеджерам з продажу в фітнес-клубі необхідно слідувати послідовним логічним ланцюжкам.
Наприклад, презентація повинна розпочинатися з бесіди про причини, що спонукали клієнта приєднатися до клубу. Потім розмова переходить на етап обговорення переваг конкретних фітнес-пропозицій і закінчується презентацією цін.
Джерело: Спільнота фітнес підприємців
Читайте також:
Як правильно запустити продаж супутніх товарів в фітнес клубі?
Яким повинен бути ідеальний фітнес продукт для продажу онлайн?