15 способів підвищити інтерес до вашого фітнес клубу через соціальні медіа

15 способів підвищити інтерес до вашого фітнес клубу через соціальні медіа

15 способів підвищити інтерес до вашого фітнес клубу через соціальні медіа

Топ-15 ефективних підказок, які допоможуть використовувати можливості соціальних медіа для просування Вашого фітнес-бізнесу

1. Проведіть ретельне дослідження своїх цільових аудиторій і складіть список онлайн-майданчиків і оффлайн-локацій, де їх представники бувають найбільш часто. Використовуйте для цього репрезентативні інструменти, такі як www.google.ru/trends .

2. Знайдіть в інтернеті блоги, які можуть бути вам корисними для аналізу даних, отриманих у результаті попереднього кроку. Додайте їх в "Закладки" і звертайтесь до них регулярно.

3. Створіть список з 10 тем, пов'язаних з вашої галуззю, в яких ви добре обізнані.

4. Виявіть 10 проблем (питань), які хвилюють ваші цільові аудиторії. Конвертуйте їх в теми статей або обговорень на сайті вашого фітнес-клубу.

5. Створіть свій канал на Youtube.

Читайте також: 7 легких способів зробити фітнес звичкою

6. Створіть сторінку фітнес-клубу в Facebook(бізнес-сторінку) та ВКонтакте. Наповніть їх фотографіями клубу і клієнтів, описом самого клубу, а також запостіть кілька заміток про цілі і пропозиції вашого клубу.

7. Обробіть інформацію, зібрану в ході кроків 1-4, та виберіть тему зі списку проблем, важливих для цільових груп. На цій основі складіть статтю з помітною назвою. Будьте винахідливі. Говоріть не стільки про проблеми, скільки про можливості клієнта. Використовуйте підпункти і пам'ятайте, що на прочитання такої замітки для блогу у клієнта не повинно йти більше 7-10 хвилин. Використовуйте яскраві фото для того, щоб привернути увагу до посту. Не забувайте розміщувати пости в блозі регулярно.

8. Використовуючи камеру, зробіть відео-керівництво по техніці виконання вправ і поступово викладайте на свій Youtube-канал. Придумайте для нього яскраву назву. Ви також можете створити подібне керівництво, але тільки з фото-ілюстраціями, і виставити його на своєму блозі/сайті клубу.

9. Зробіть перелінковку між усіма порталами, на яких представлений ваш фітнес-бізнес. Так, сторінка фітнес-клубу в Facebook повинна містити короткий огляд вашого бізнесу, фото, кілька відео і заголовки, які посилаються на статті на сайті фітнес-клубу. На Youtube-каналі фітнес-клубу повинні бути тизери, що ведуть на блог/сайт клубу і сторінку в соціальних мережах.

10. Тепер, коли ви є в Інтернеті, ви можете спробувати встановити партнерські відносини з іншими фітнес-спільнотами. Основна мета — розмістити посилання на портали про ваш фітнес-клуб.

Читайте також: 5 міфів про тренування у фітнес-центрі

11. Цікавтеся спортивними подіями, які відбуваються у вашому місті і відвідуйте їх. Виберіть кілька груп у мережі, в яких представлено велику кількість учасників подібних заходів. Захопіть з собою камеру і підготуйте фото-звіт заходу. Потім додайте фото на своєму блозі/сайті і поділіться посиланням на фотоальбом з модераторами вибраних спільнот. Тоді людям доведеться перейти на ваш сайт, для того, щоб подивитися фотографії. Це створює ймовірність того, що вони зацікавляться послугами вашого фітнес-клубу і стануть вашими клієнтами.

12. Проводите безкоштовні або недорогі ознайомчі тренування з потенційними клієнтами клубу в якихось красивих місцях на відкритому повітрі, наприклад, в міському парку. Намагайтеся анонсувати в соціальних мережах і проводити такі зустрічі щомісяця для того, щоб зацікавлені особи могли познайомитись з бізнес-пропозиціями.

13. Зробіть свої портали корисними для споживачів: публікуйте огляди по суміжних з фітнесом темами, новинні дайджести про спортивні успіхи клієнтів клубу, огляди товарів, послуг і заходів, цікавих для ваших цільових аудиторій.

14. Не нехтуйте і можливостями персоналізованої електронної пошти. Надсилайте клієнтам, які відвідують заняття з йоги, посилання на відповідну статтю, яка могла б бути корисною або цікава клієнтам.

15. Створіть профіль своєї компанії в Довіднику на порталі вашого міста і на інших подібних майданчиках, де вас могли б знайти ваші потенційні клієнти.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців