40 ключових показників в інтернет просуванні фітнес клубу

40 ключових показників в інтернет просуванні фітнес клубу

40 ключових показників в інтернет просуванні фітнес клубу

Ключових показників (KPI), за якими можна оцінити ефективність інтернет маркетингу дуже багато. Для того, щоб не заплутатися у визначеннях та параметрах пропонуємо вам список з 40 показників, аналіз яких буде корисний фітнес саме фітнес підприємцю.

1. ROI (Return of Investments) — коефіцієнт повернення інвестицій. Це, мабуть, самий популярний показник, який вимірюють частіше за всі інші. Він показує, на скільки ефективно спрацював ваш рекламний канал.

2. CPM (Cost per Mile) — дослівно "ціна за 1000"(лат. Mille — 1000). Це показник визначає скільки потрібно вкласти, щоб видати ваше оголошення інтернет на аудиторію до 1000 осіб.

3. CPC (Cost per Click) — це та вартість, яку платить фітнес підприємець за 1 клік по рекламному повідомленню.

4. CPL (Cost per Lead) — вартість генерації одного нового ліда.

5. CTA (Cost to Acquire) — вартість залучення одного нового клієнта з інтернету. Різниця між лідом і клієнтом в тому, що лід - це потенційний клієнт, який виконав якусь цільову дію (зареєструвався на сайті фітнес клубу, подзвонив у фітнес клуб і т. д.). Клієнт - це той, хто вже спожив якусь платну послугу вашого фітнес клубу.

6. CPCL (Cost per Converted Lead) — вартість конвертації одного ліда в клієнта.

11

7. CPV (Cost per Visit) – вартість одного відвідування сайту. З цього показника можна ясно побачити, скільки ви витрачаєте на трафік для вашого сайту фітнес клубу.

8. RPC (Revenue per Customer) — дохід з одного клієнта. Цей показник також може дати вам чітке розуміння скільки приносить 1 клієнт за весь життєвий цикл. На підставі цих даних ми визначаємо варто інвестувати в конкретний рекламний канал чи ні.

9. SPV (Sales per Visit) — кількість продажів, що припадають на одне відвідування сайту фітнес клубу.

10. ChR (Churn Rate) — коефіцієнт витоку клієнтів. Цей параметр можна використовувати і для повсякденного аналізу свого фітнес бізнесу. Скажімо, в січні у вашому клубі тренувалося 200 клієнтів. З них пішло 20. Коефіцієнт витоку клієнтів буде 20/200= 0,1 або 10%.

11. VPC (Visits per Channel) – кількість візитів з одного каналу (скільки людей зайшло на ваш сайт з рекламного повідомлення ВКонтакте, наприклад).

12. Conversions per Channel – кількість переходів з одного каналу.

13. Історія покупок — це зведення по кожному клієнтові допоможе вам зрозуміти що дійсно цінно для конкретного клієнта фітнес клубу і дати йому персоналізований оффер.

14. Bounce rate (Показник відмов) — відсоток відвідувань сайту, які обмежилися 1 сторінкою (не пішли далі).

15. Органічний пошук – той трафік, який зайшов на сайт вашого фітнес клубу через пошукові системи (Google, Яндекс). 

16. Рейтинг в пошуковій видачі — місце, яке сайт вашого фітнес клубу займає в пошуковій видачі.

17. Cart Abandonment Rate — з англ. "коефіцієнт несплачених кошиків". В інтернет комерції це число кинутих кошиків, тобто тих замовлень, які не йдуть далі кошика.

18. Кількість унікальних відвідувачів — не повторювані відвідувачі сайту фітнес клубу. Той трафік, який ви бачите по аналітиці це відвідування. У цих відвідинах також закладено певну кількість повторів, тобто заходів на сайт від одного унікального користувача. Відповідно, кількість унікальних відвідувачів буде меншою, ніж валовий трафік вашого сайту фітнес клубу.

19. Повернення на сайт — цей параметр показує на скільки користувачі зацікавлені в тому, щоб повернутися на ваш сайт.

20. Час, проведений на сайті — прямо вказує на скільки ваш фітнес ресурс корисний і зрозумілий користувачам.

21. Популярні сторінки — завдяки цій вибірці ви можете побачити які сторінки найбільш популярні у користувачів, отже зможете визначити який контент вони шукають.

22. Директ — заходження на сайт через пошукову рядок і директ рекламу.

23. Рефферальный трафік — які відвідувачі зайшли на ваш сайт з інших сайтів рефералів (партнерів)

24. Унікальні відвідувачі/повернення — цей показник покаже, яку кількість від загального трафіку генерує ваш маркетинг.

25. Загальне число конверсій — число конверсій яке генерує ваш сайт за визначений період часу.

26. Conversion rate per Keyword — кількість переходів з одного ключового слова. Показує на скільки ефективно працює кожне використовуване вами ключове слово.

27. Кількість реферальних посилань — це ті посилання, які ведуть на ваш сайт з інших сайтів партнерів.

28. Кількість трафіку через відео — ті користувачі, які перейшли з відео на ваш сайт.

222

29. Ключові слова які генерують трафік. Якщо ми говоримо про успішне інтернет маркетингу, то він неможливий без використання ключових слів. Постійно відстежуйте найпопулярніші ключові запити у вашому місті на тему фітнесу та використовуйте їх для просування сайту.

30. Кількість лідів — загальна (або поканальна) кількість згенерованих лідів для сайту фітнес клубу.

31. Opt-in/Subscribe Rate — кількість підписок користувачів на ваш фітнес ресурс.

32. Time on Page — час, проведений на сторінці. Показує скільки часу користувач провів на сторінці сайту/лендінгу.

33. Form Abandonment Rate — коефіцієнт незаповнених форм, тобто це ті люди, які не заповнили форму на сайті до кінця і пішли зі сторінки.

34. Unsubscribe Rate — кількість відписок. Скільки користувачів відписалось від ваших розсилок.

35. Open Rate — в e-mail маркетингу відсоток відкриттів листів. Кількість користувачів, які відкрили ваш лист до загального числа користувачів, які отримали розсилку. 

36. Cash-Conversion Cycle — цикл конверсії готівки. Цей параметр показує скільки часу потрібно, щоб повернути інвестиції та отримати прибуток з 1 клієнта.

37. Customer Lifetime Value — життєвий цикл 1 вашого клієнта.

38. Customer Retention Rate — коефіцієнт утримання клієнтів. Показує скільки клієнтів із загального числа вам вдається зберегти.

39. CTR (Click Through Rate) — в інтернет маркетингу цей показник характеризує відношення кількості кліків до загального числа показів оголошення.

40. Якість лідів — цей показник дозволяє визначає вашу цільову аудиторію. Якщо лід якісний, з ним легко працювати. Якщо неякісний, то це в більшості випадків не ваша ЦА.

Ось ті 40 основних показників, які неодмінно повинні бути в роботі у фітнес підприємця.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також: 

6 ознак хорошого дизайну роздягальні фітнес-клубу

ТОП-10 Трендів фітнес-індустрії 2017 року